قوانین و مقررات وب‌سایت

کلیه شرایط درج شده  درسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده  است   ورود  و خرید  کاربران گرامی به فروشگاه آوین ارگانیک حمایت  و توافق با قوانین  تلقی میشود و هر گونه تغییرات قوانین در این صفحه اطلاع رسانی میگردد.

در صورت هر گونه سوال با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

بازگشت (عودت یا مرجوع) کالا

آوین ارگانیک بابت ارائه بهترین خدمات و رضایت مشتریان  جهت تحویل کالا سفارش شده در تلاش است تا از بروز مسائل احتمالی جلوگیری نماید و به همین علت خدمات پس از فروش رو برای رسیدگی این امر در نظر گرفته است.

شرایط عودت کالا

  • عدم ایرادات فنی و ظاهری اعم ازشکستگی ها و…. بابت استفاده نادرست توسط مشتریان
  • بازگشت کالا در بسته بندی اصلی محصول
  • عدم تغییرات در شرایط اولیه کالا
  • اطلاع رسانی پس از دریافت کالا حداکثر تا 1 روز به آوین ارگانیک از طریق تلفن و یا ایمیل در صورت ایراد فنی و کیفتی محصول

عودت کالا و پرداخت وجه

توجه بفرمایید موقع تحویل کالا در محل حضور داشته باشید و بسته ارسالی را چک نموده و درصورتی که بسته بندی  محصول سالم نبود از دریافت آن خودداری نمایید و موضوع را تلفنی با بخش پشتیبانی مطرح نمایید تا مراحل مرجوعی کالا اعلام گردد.

چنانچه  محصولات توسط شرکت های پست آسیب دیده باشد  تصویری ازمرسوله را به  ایمیل آوین ارگانیک  ارسال نموده تا پیگیری ها لازم مبذول گردد.

اگر مرسوله به هر دلیلی غیر از عدم حضور در محل   ,توسط شرکت های پست، مرجوع شده باشد آوین ارگانیک طی تماس تلفنی بنا به درخواست مشتری  ارسال مجدد مرسوله  یا حتی وجه پرداختی  راعودت میدهد.

پس از مرجوع شدن و پذیرش کالا  توسط آوین ارگانیک ؛  کارشناسان خدمات پس از فروش  نظر نهایی خود را باتوجه به مشکل ثبت شده توسط مشتری تهایت تا 48 ساعت کاری اعلام میکنند.

چنانچه ایراد و اشکالات کالا به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ارگانیک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده آوین ارگانیک است که استرداد وجه حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.و در صورت  تایید نشدن هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

برای واریز هزینه ارسال  به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به آوین ارگانیک ارسال شود و حتما قبل از آن تصویر قبض به  avinorganic @gamil.com ایمیل شود.